Mikä ihmeen yllätysmatka?


Mulla on tuossa blogin etusivulla oikealla kaikennäköistä koristusta esim. Rantapallon matkakumppanit - bannerit,   yks superhieno sitaatti:
Fill your life with adventures, not things. Have stories to tell, not stuff to show."
Sit siinä on sellanen kohta, jossa lukee tän vuoden matkakohteita. Jotku tarkkasilmäiset ovat saattaneet huomata, että siellä lukee lokakuu ja yllätysreissu. No siihen on tosi hyvä syy...

Tiedän, että avopuoliso lukee tätä blogia ja koska hänelle (ja mulle) on ollut tulossa yhteinen reissu, jonka ajankohdasta hän kyllä tiesi, (mutta ei kohteesta)  niin enhän mä siitä tänne ole voinut kirjoittaa. Siksi tässä on pidetty pientä blogihiljaisuutta.

Mutta vituiksi meni... Pitihän mun möläyttää kohde reissua edeltävänä päivänä eli TÄNÄÄN. Mun on selkeesti hankala pitää salaisuuksia.

Siis tuossa yllä se kohde jo lukeekin eli
KÖÖPENHAMINA ❤✌💙💚💛💜
Kuvan kissa, vaatekaapissa pönöttävä Cornish Rex Lemmy ei liity mitenkään matkaan. Tuntui vaan tosi sopivalta tuunata kissakuvaan tuo teksti. Lemmy muuten syntyi noin kuukausi sen oikean Kilmisterin Lemmyn kuoleman jälkeen. Meidän Lemmy on jotenkin kasvanut tuohon nimeensä. Se on hyvin persoonallinen... Lemmy on myös aiheuttanut parisuhdekriisejä, kun se ei ilmeisesti anna ton miehen aina nukkua... 😕💤

Mutta hei Köpikseen..
Me ei olla kumpikaan siellä ikinä oltu. Syödään ainakin smörrebrödit, käydään H. C. Andersenin haudalla ja hengaillaan Papirooenissa. . Ja vietetään laatuaikaa yhdessä..
❤💋💖💗😱


To be continued..

Kommentit